Salon ekspozycyjny
Salon ekspozycyjny

Gastroplaneta
05-077 Warszawa, Trakt Brzeski 58 
NIP: 8221515623

Gwarancja jakości

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie były wygodne i przyjemne. Jako sprzedawca, zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad. Wszystkie nasze sprzęty są fabrycznie nowe, posiadają atesty oraz objęte są gwarancją producenta. Wysyłki realizujemy wyłącznie za pośrednictwem znanych i renomowanych firm kurierskich. Bezpieczeństwo Twoich zakupów to dla nas podstawa – zadbaliśmy o Twój komfort pod każdym względem. 

Certyfikat SSL

Zakupy w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne a protokół ochrania przesyłanie poufnych informacji, takich jak Twoje dane osobowe. Informacje o szyfrowanym połączeniu znajdziesz po kliknięciu w kłódkę widoczną na pasku adresu. Protokół bezpieczeństwa SSL to gwarancja zachowania poufności danych i całej komunikacji w obrębie naszej witryny.

Intuicyjne zakupy

Wszystkie informacje dotyczące produktu, czasu realizacji, sposobu i kosztu wysyłki wyświetlane są w naszym sklepie internetowym. Na bieżąco poinformujemy Cię również o postępie zamówienia. Jesteśmy do Twojej dyspozycji podczas całej transakcji – w razie wystąpienia jakichkolwiek pytań możesz się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.

Doradztwo techniczne

Wszyscy nasi pracownicy posiadają bogate doświadczenie w branży. W oparciu o szeroką wiedzę, oferujemy najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązania w kwestii wyposażenia lokali gastronomicznych. Dzięki możliwości negocjacji każdy z klientów ma szansę wypracować korzystną dla siebie cenę. Jesteśmy pewni, że optymalne rozwiązania można znaleźć dopiero po rozmowie z klientem, poznaniu charakteru jego działalności i wysłuchaniu oczekiwań wobec sprzętu. Dzięki dużej empatii nasi handlowcy potrafią odnajdywać się w położeniu klientów, prezentując oferty skrojone na miarę i fachową pomoc na każdym z kolejnych etapów inwestycji.

Możliwość sprawdzenia towaru przy kurierze

Zachęcamy do dokładnego sprawdzania paczki w obecności kuriera. Jeżeli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia – spisz protokół reklamacyjny i skontaktuj się z naszą firmą. Powyższy dokument stanowi podstawę do dalszego postępowania w Twojej sprawie.

Wsparcie pozakupowe i gwarancja

Sprzedaż wyposażenia gastronomicznego to jedno, ale ważnym elementem naszej kompleksowej oferty jest wsparcie i serwis gwarancyjny. Posiadamy siatkę wykwalifikowanych serwisantów, gotowych do szybkich interwencji i usunięcia usterek pod wskazanym adresem u klienta. Zakupy u nas to nie tylko atrakcyjne ceny, ale również stała opieka posprzedażowa. Gwarantujemy wsparcie i szybką reakcję na wszystkie zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości i usterek w działaniu urządzeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl